اکبری، ن .، و زاهدی کیوان، م. ( 1387)، کاربرد روش های رتبه بندی و تصمیم گیری چند شاخصه، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور.
امینی، م.، (1396)، تدوین شاخص های خلاقیت شهری و الویت بندی نواحی مختلف شهر کاشان بر اساس شاخص های تبیین شده، دانشکده پژوهش های عالی هنر و کار آفرینی، گروه اقتصاد و کارآفرینی هنر، دانشگاه هنر اصفهان.
حسین پور، ع.، و امیر گیلکی، م.، و حفار، ا.، کامل،غ.، (1398). تبیین شاخص های شهر خلاق در خیابان ابوطالب مشهد با استفاده از مدل AHP. مطالعات طراحی شهری و پژوهش های شهری، تابستان 1398، سال دوم، شماره7، ص 17-24.
رضایی دار افشانی.، ع.، حق شناس.، ن.، میر طلایی.، م.، (1396)، مجموعه مفاهیم شهر خلاق: مبانی و مفاهی، مرکزخلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان، انتشارات سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان
سالنامه آماری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری .،(1396)
سالنامه آماری شهر کاشان .،(1390) و(1395)
لاندری، چ.، و هایمز، ج.، (1394)، شاخص شهر خلاق: سنجش نشانه های حیات شهر خلاق (ترجمه: اسفندیار حیدری ، فرهنگ مظفر )، معمارخانه باغ مظفر، اصفهان.
محمودی، ش.، و داود پور،ز.، (1398)، بررسی نقش برندسازی شهری در تحقق مفهوم شهر خلاق: شهر ارومیه، مطالعات ساختار و کارکرد شهری، سال ششم، شماره 18، بهار 1398، ص 109-141.
مشکینی، ا.، و حاتمی نژاد، ح.، و مهد نژاد، ح.، وپرهیز، ف.، (1393)، شهر خلاق: الگویی نوین برای توسعه دانش بنیان در حوزه مدیریت شهر، تهران: آراد کتاب.
موسوی، ن.، (1393)، رتبه بندی محلات شهر سردشت از نظر حرکت به سوی خلاقیت با تاکید بر تحقق شهر خلاق با استفاده از تاپسیس و ANP، جغرافیا و آمایش شهری- منطقه ای، شماره 10،19-38.
نصر اصفهانی.، ر.، (1396)، ساختار تامین مالی مناسب و توسعه پایدار کلانشهری، تهران، دانشگاه تهران.
یکانگی دستگردی.، و.، (1390)، راهکارهای عملی درآمدزایی پایدار، اقتصاد شهری. شماره 9، بهار 90.
Chan, A ,& Alexandry, B,& Tresna,W., (2019), Place Brand Experience of Banding City as UNESCO s Creative City Network in City Economy Development, The Review of Integrative Business & Economics Research. Vol. 8, Supplementary Issue 4
D Ovidio., M., Cossu.,A., (2016), Culture is reclaiming the creative city: The case of macao in Milan,Italy,Univercity of Leicester.
Landry, C., & Bianchini, F., (1995). The Creative City, Demos in association with COMEDIA.www.demos.co.uk/open access.
Rodrigues,M and Franco, M., (2018), Composite Index to Measure Cities' Creative Performance: An Empirical Study in the Portuguese Context, CEFAGE-UBI Research Center, Department of Management and Economics, University of Beira Interior, Estrada do Sineiro, 6200-209 Covilhã, Portugal; mmmrodrigues@sapo.pt.
Ross, M., (2001), Does oil hinder democracy?, World politics, 53(3), 325-361.
Sawyer, R., (2006), Explaining Creativity, The Science of Human Innovation, Oxford, Oxford University Press.
Sawyer, R., (2006), Explaining Creativity, The Science of Human Innovation, Oxford, Oxford University Press.
UNCTAD. 2010.Creative Economy Report. UNCTAD.