ابراهیمی، اسماعیل؛ سلامت مغانلو، محمد؛ نوروززاده مغانلو، عسگر (1395)، «تعیین میزان تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید مصرف کنندگان»، نشریه علوم رفتاری، شماره28، صص 9-28.
احد مطلقی، احسان؛ فاطمی محمدی، منصوره السادات (1396)، «نقش کیفیت وبسایت و سرمایه اجتماعی در ایجاد وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کال در شهر اصفهان)»، نخستین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار، مشهد.
اسماعیلپور، مجید؛ صیادی، امرالله؛ احمدپور، مرضیه؛ شورگلی، سولماز (1396)، «تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند»، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال 7، شماره4، صص 57-76.
اسکندرپور، بهروز؛ حیدری عراقی، بابک؛ صائبنیا، سمیه (1400)، «بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجیگری استراتژی احیای خدمات»، نشریه مدیریت کسب و کار، سال اول، شماره 50، صص 22-42.
حمیدی اطهر مسعود (1396). «بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری (اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بنادر آبادان و خرمشهر)». صنعت حمل و نقل دریایی. شماره 3، دوره 1، صص58-66.
رمضانی قطبآبادی، علی؛ فرهادی، پیام؛ پران، محمدمرتضی (1399)، «بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی»، نشریه بررسیهای بازرگانی، شماره 102، صص25-40.
ستوده، محمدکاظم؛ فریدچهر، الهام؛ امیرحسینی، زهرا (1392)، «تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی»، نشریه مدیریت کسب و کار، شماره17، صص47-63.
سعیدی، پرویز؛ پقه، عبدالعزیز؛ کبیری، شکوفا؛ وظیفهدوست، حسین (1399)، «ارائه الگوی تصمیمگیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی»، نشریه علوم مدیریت ایران، شماره 59، صص95-124.
صفری، علی؛ عباسی، فاطمه؛ گلشاهی، بهنام (1394)، «شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی شرکتهای داروسازی: نقش میانجیگری بازاریابی اخلاق»، نشریه پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 19، شماره 4، صص95-116.
صفری، محمد؛ سلیمانی، مهشید؛ قبادینیا، هاجر (1396)، «الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتمادالکترونیکی»، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، شماره 18، صص43-60.
غفاری آشتیانی، پیمان؛ چارستاد، پروانه؛ لونی، ندا (1389). «بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی (مطالعه موردی: دانشجویان)». مجله مدیریت بازاریابی، 8، صص253-227.
فریمانی هاشمی، سید حسنپورحسن، فهیمه (1400)، «تاثیر سرمایه اجتماعی و تعامل اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش و قصد خرید مشتریان»، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام، تهران، صص 1-14.
قربی، سیده سمیه؛ قاسمینامقی، محمد (1398)، «بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی»، نشریه مدیریت بازاریابی، سال14، شماره44، صص61-72.
قربی، سیده سمیه (1399)، «بررسی تاثیر فعالیت-های بازاریابی شبکه-های اجتماعی بر قصد خرید مشتری در شرکت آتیساز ایرانیان در شهر قصد خرید مشتری در شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد»، همایش بهبود و بازسازی سازمانها و کسب و کارها، دوره1، صص2413-2421.
میار، شعبان (1397)، «بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند»، نشریه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت، شماره4، صص 129-146.
موسوی، حبیب؛ پایدار، فرانک (1395)، «رابطهی اعتماد، ارزش درک شده و قصد خرید مجدد مشتریان»، چهارمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد، برلین، آلمان.
نورشرق، فاطمه؛ اسماعیلپور، حسن؛ صفرزاده، حسین؛ قاسمی، بهروز (1399)، «بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی»، نشریه مدیریت کسب و کار، شماره 45، صص352-375.
نیکبخش، بهرام (1400). «مدلیابی عوامل ساخت سرمایة اجتماعی قبل و بعد ازفراگیری بیماری کووید-19 با تأکید بر عامل قومیت در استان خوزستان.» مجله علمی مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 8، شماره3، صص 477-500.
نیکبخش، بهرام؛ شریفی، منصور. (1398). «تبیین جامعهشناختی تأثیرات سرمایة اجتماعی بر تعلقات سیاسی». مجله علمی مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره6، شماره4، صص 543-572.
ونوس، داور؛ ظهوری، بهاره (1390)، «بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری به برند گوشیهای تلفن همراه»، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره3، شماره2، صص 149-172.
یزدانی، ناصر؛ مرادی، رضا (1399)، «بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار شهروندی با نقش میانجی اثربخشی درک شده و اعتماد مصرف کننده»، اولین کنفرانس بینالمللی جهش مدیریت، اقتصاد و حسابداری، موسسه آموزشی ادیب مازندران، صص 1-11.
Dietz, Graham & Hartog, (2018), “Measuring Trust Inside Organizations”, Personnel Review, 35 (5), PP:142-165.
Ghatarani, A.Shikhmohammadi, M, Rostami,M. (2020), “impact of social capital and social interaction on customers’ purchase intention, considering knowledge sharing in social commerce context”, journal of innovation and knowledge, 5, pp190-198.
Jevons, C. (2005). “Names, brands, branding: Beyond the signs, symbols, products and services”. Journal of Product and Brand Management, 14 (2), pp 117–118.
Hunt, S. D. (2018). “Advancing marketing strategy in the marketing discipline and beyond: From promise, to neglect, to prominence, to fragment (to promise?)”. Journal of Marketing Management, 34. pp 12-36.
Kim. C, Galliers R, Shin N., Ryoo. J, Kim J. (2016). "Factors Influencing Internet Shopping Value And Customer Repurchase Intention. Electronic Commerce", Research And Applications, 11, pp. 374-387.
Laczniaka, R. Murph, E. (2019), “The role of normative marketing ethics”, Journal of Business Research, 95 (3). pp401-407.
Murphy, P. E., Laczniak, G. R., & Harris, F. (2017). “Ethics in marketing: International cases and perspectives, (2nd edition)”. London: Routledge.
Majerova, J.; Sroka, W.; Krizanova, A.; Gajanova, L.; Lazaroiu, G.; Nadanyiova, M. (2020), “Sustainable BrandManagement of Alimentary Goods”. Sustainability, 12, pp556-563.
Ramachandran,S, Balasubramanian, S. (2020), “Examining the Moderating Role of Brand Loyalty among Consumers of Technology Products”, Sustainability, 12, pp 67-99; doi:10.3390/su12239967.