ابزری، م.؛ صفری، ع. (1384). بورس الکترونیکی و راهکارهای توسعه آن در ایران. فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و تجارت نوین، (2)، 106-86.
الوانی، م.؛ نقوی، م. ع. (1381). سرمایه اجتماعی: مفاهیم و نظریهها. فصلنامه مطالعات مدیریت، (33 و 34)، 26-5.
بینائیان، س. (1394). بررسی تاثیر حمایت از سهامداران خرد بر بازده سهام (مطالعه بین کشوری). (پایاننامه منتشر نشده کارشناسی ارشد حسابداری)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، ایران.
ریتزر، جورج (1379)، نظریههای جامعهشناسی در دوران معاصر، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: انتشارات علمی.
زاهدی، ف.؛ لاریجانی، ب. (1390). کمیتههای اخلاق در پژوهش: ضرورت ارتقای توانمندیها و مهارتهای اعضا، مجله اخلاق و تاریخ پزشکی، (5)، ویژه نامه اخالق در پژوهش، 8-1.
سوئدبرگ، ر. (1393). جامعهشناسی کارآفرینی، ترجمه شهلا باقری و سیده اطهر میرعابدینی، چاپ اول، تهران: نشر بهمن برنا.
سوئدبرگ، ریچارد و مارک گرانووتر (1395)، جامعهشناسی اقتصادی، ترجمه علی اصغر سعیدی، چاپ اول، تهران: انتشارات تیسا.
صالحی، م. (1384) بررسی رابطه بین سرمایهاجتماعی شبکه و اعتماد متقابل بینشخصی و جنسیت. (پایاننامه منتشر نشده کارشناسیارشد جامعهشناسی)، دانشگاه الزهراء، ایران.
فلاحشمس، م.؛ عزیزی، ش. (1386). بررسی عوامل تاثیرگذار بر قصد سرمایهگذاری سرمایهگذاران حقیقی در بورس اوراق بهادار تهران، فصلنامه پژوهشهای رشد و توسعه پایدار، (8)، 18-2.
محمدیالیاسی، ق؛ رکنی، ن.؛ طیبی،ک. (1390). نقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی، فصلنامه توسعهکارآفرینی، سال سوم، (11)، 26-7.
مرادزادهکر، ا. (1396). بازسازی معنایی اعتیاد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری. (پایاننامه منتشر نشده کارشناسیارشد پژوهش علوم اجتماعی)، دانشگاه حکیم سبزواری، ایران.
مرادی، م. (1396). ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮات ﺗﺤﻠﻴﻞ اﺧﺒﺎر ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی، ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و ﺳﻴﮕﻨﺎلﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺮ تصمیمات ﺳﻬﺎﻣﺪاران ﺧﺮد ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان. (پایاننامه منتشر نشده کارشناسیارشد حسابداری)، دانشگاه الزهرا، ایران.
نوذری، ح. (1397). مفاهیم اساسی جامعهشناسی کار و شغل، چاپ اول، تهران: انتشارات دانشگاه خوارزمی.
نوذری، ح.؛ کریمی، ع.ر. (1396). نقش روابط رسمی و غیر رسمی (شبکه روابط اجتماعی) در اشتغال دانشجویان در دانشگاه خوارزمی، فصلنامه علمی پژوهشی رفاه اجتماعی، (64)، 194-159.
نیکآمیز، ب. (1391). بنیانهای فکری اقتصاد نئوکلاسیک و وجوه متمایز آن در سیر تاریخی. (پایاننامه منتشر نشده کارشناسیارشد علوم اقتصادی)، دانشگاه تربیت مدرس، ایران.
Braun, V. & Clarke, V. (2006). “Using thematic analysis in psychology”, Qualitative Research in Psychology, Vol. 3, No. 2, Pp. 77-101.
Brown, S. & Taylor, K. (2010). Social Interaction and Stock Market Participation: Evidence from British Panel Data, Discussion Paper No. 4886.
Burt, R. (1992). “Structual Holes: the social structure of competition”. London: Cambridge Press.
Granovetter, M. (1985). Economic Action and Social Structure: The Problem of Embeddedness. American Journal of Sociology, 91)3(, pp. 481-510.
Granovetter, M. (1973). The Strength of Weak Ties. American Journal of Sociology, 78(6), 1360-80.
Granovetter, M. (1995). Getting a job: a study of contacts and careers, Chicago, The university of Chicago press.
Guiso, L. and T. Jappelli (2005) 'Awareness and Stock Market Participation.' Review of Finance. 9, 537-67.
Guiso, L., Sapienza, P. and L. Zingales (2004) 'The Role of Social Capital in Financial Development.' American Economic Review. 94, 526-56.
Hong, H, Kubik, J, Stein, J, 2004. Social interaction and stock-market participation. The
Ozgen, E. & Baron, R. A. (2007). Social sources of information in opportunity recognition: Effects of mentors, industry networks, and professional forums. Journal of Business Venturing, 22(2), 174–192.
Smelser، Neil J and Swedberg، Richard (2005). The handbook of economic sociology. New York, Princeton University Press.
Wellman, B. (1992) “Which type of Ties and network provide what Kinds of support?”, Advances in Group processess,9: 207-235.